2010-06-15
 12:01:52

Vad har då hänt under tiden.

Vad har då hänt under tiden bloggen har legat nere.

♣Jag har växt en del
♣Jag har byt ut nästan alla mina tänder
♣Jag har börjat att få min vuxen päls
♣Jag har fått nya hund kompisar
♣Plus tio små valpar att bossa över
♣Jag har varit på min första utställning (var bara där och titta)
♣Har träffat stora hästar (matte sa att dem kallades Grand Danois)
♣Jag börjar bli könsmogen

Ja och säkert mycket mer, men allt kan man inte komma ihåg.


2010-06-14
 23:06:29

Tävling hos spoiled dogs blogg



Vi är just nu med och deltar i en tävling hos spoileddog.blogg.se.
Denna vattenskål är perfekt i sommar när man ska ut med båten eller ska åka någon annan stans på semester. Självklart vill ju jag ha en blå, såklart.
2010-06-14
 22:53:22

Bloggen är åter igång

Hej allesammans!
Matte har nu bestämt sig för att bloggen är igång igen, dock kan hon inte lova att det blir jätte många inlägg varje dag eftersom hon har fler projekt igång. Hoppas att alla söta läsare som läste bloggen förut fortfarande gör det och att ni stannar kvar. Samt att ni nya läsare är varmt välkomna.