2010-04-08
 20:42:19

Dagens alla bestyr

Denna dag har minst sagt varit full med aktiviteter. Vid kvart över tre hade jag tid hos veterinären. Där fick jag ett sånt härligt välkomnande, klappar och fick höra hur söt jag var. Sen fick jag komma in på ett rum (kattrummet). Där vägdes jag ch fick vänta ännu mer. Jag vägde 2,5 kg. Sen kom iaf veterinären in och jag fick min spruta. Sen var vi tvungna att åka in till stan igen för att mattes bror skulle hem, sen åkte vi hem till "mormor".

Väl där såg matte att jag hade fått ett paket i brevlådan. Alla mina beställningar från Spoilded dog hade kommit. Jippi!!

Bilder på sakerna kommer snart.


Becca & Olga
PUBLICERAT: 2010-04-09, 14:40:55 | URL: http://sweetolga.blogg.se/

Vi väntar på bilderna! Var du duktigt när du fick sprutan då?! hela 2,5 kg, stor kille nu alltså :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: